TAKE ME AWAY TO A BETTER PLACE

vineri, 28 august 2009

Music makes the people come together


Ieri am ajuns acasa si am descoperit un frumos premiu care ma asteapta de la Ciocolatika :)... Lantul Blogurilor Inimi si Diamante ...


Il dau mai departe : Ciocolatika
R`A- Razvan
Safari Nudlet
Uuoana
Rocsanna
Zuanna
Halatel
Ade`s Blog
Anca-I don`t want to miss a thing

*trimite-mi-l inapoi - daca ma numeri printre prietenii tai;
* nici o trimitere... mai ai inca de lucru la relatia ta cu ceilalti;

*2 trimiteri...esti amabila, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;

*4 trimiteri...ti-ai ales bine prietenele;

*6 trimiteri... esti dintre cei mai populari, si acesta este probabil motivul pentru care esti in lista mea!



Si acum.. motivul pentru care am fost plecata cam 2 zile de acasa.... am fost la concert la Madonna....:) Chiar daca peste tot se spune ca a fost un concert nasol si ca nu stiu eu ce, mie chiar mi-a placut... si nu sunt fana a Madonnei... am fost mai mult pentru show si pentru ca mi s-a parut ca ar fi o experienta interesanta .... si nu m-am inselat. Mi-a placut.


Este adevarat ca organizarea a fost cam proasta, mai ales la felul cum era impartit gazonul... A si B... lumea se calca in picioare pe gazonul B:)) unde eram si eu... era inabuseala...si nici nu vedeai bine scena.... Pentru mine Madonna era o furnica :))


Oamenii se asteptau , ca si mine, la un concert mult mai spectaculos, ca nah e Madonna... si de aici a venit si dezamagirea multora dintre oamenii care erau prezenti acolo....... Dar asa ca concert, a fost unul tare... :X sa faci un asemenea spectacol la 50 d ani cred ca e uimitor :)

8 comentarii:

Razvan spunea...

merci frumos pentru premiu :)

eu inca astept sa vin Robbie Williams in Romania :D poate vine pana la 70 de ani...

Uuoana spunea...

multumesc pentru premiu !:*

adriana spunea...

iti multumesc pentru faptul ca urmaresti blogul meu...bazandu-ma pe vorba "cine se aseamana se aduna", imi permit sa te invit sa citesti ce am scris azi ...dupa ce citesti si vezi despre ce este vorba, da si tu mai departe la cine crezi ca e dispus sa faca o fapta buna...multumesc http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/o-grija-impartita-cu-altii-devine-mai.html

Robert spunea...

madonna...deazamagit...

Wellcome to my Hell. spunea...

Multumesc frumos. :)
si tu scrii foarte fain!


Si ma bucur ca ti-a placut la Madonna.:D
mi-ar fi placut si mie sa fiu acolo. :(
si voi, cei care spuneti ca nu v-a placut... mai bine bucurati-va ca ati fost acolo si ati vazut... ;)

Hălăţel spunea...

Mie nu-mi place Madonna:))
Dar e bine ca ti-a placut acolo:>

Anna spunea...

sa fiu sincera ..si eu ma gandeam ca Madonna va face un show spectaculos.

Irra spunea...

multumesc e premiu:)