TAKE ME AWAY TO A BETTER PLACE

miercuri, 20 mai 2009

light in our soul

cateodata ma gandesc ca poate nu merit toate lucrurile bune care mi se intampla si pe care le am sau le-am avut. Si in acele momente, ma mir cum de pot sa ma mai plang de viata.. si sa zic ca viata e nedreapta.


Da, e nedreapta. dar nu pentru mine, sau pentru tine. Ci pentru cei care nu au acoperis deasupra capului fara sa fi facut nimic rau, cei care nu se pot bucura de lumina soarelui , sau de cei care nu pot auzi rasetele pline de viata a copiilor. e trist. Stau si ma intreb de ce se intampla din astea, de ce viata poate sa fie asa rea.


Dumnezeu exista. Sunt sigura. dar de ce lasa ca oameni nevinovati sa sufere? pe cine vrea sa pedepseasca ??

Noi uitam ce e mai important, El s-a sacrificat pentru noi, pentru oameni. Si noi ce facem? Cum il rasplatim? of. Lasand la o parte discutia religioasa, noi nu avem nici o problema ca exemplele de mai sus, putem vedea , merge, auzi. Atunci, motivele pentru care noi ne plangem(nu ne iubeste x, mama si tata nu ne inteleg, nu avem bani, am picat un examen)... nu sunt oare prea .. nu stiu ce termen sa folosesc.. neimportante?nesemnificative?

Da, conteaza si ce am enumerat eu mai sus.. dar sa incercam sa nu neglijam ceea ce ne inconjoara. si sa ii multumim in fiecare lui Dumnezeu ca traim si ca suntem bine, orice problema am avea. Pana la urma, cu credinta si speranta , si un pic de lupta din partea noastra, totul se va rezolva. Cum se spune, " o sa fie bine."


Personal, eu ma consider o persoana norocoasa.. in doar o privinta am dat gres, si inca mai dau. e aproape frustrant. Din pacate, nu cred ca stiu sa apreciez ceea ce am, si sa profit de asta pentru a-mi fi bine.





Niciun comentariu: