TAKE ME AWAY TO A BETTER PLACE

joi, 9 iulie 2009

being back again

Pf.. de cand nu am mai postat ceva pe blog. E ciudat...

Pai, am fost plecata intr-o vacanta departe, timp de 2 saptamani, in care m-am simtit foarte bine si m-am detasat de toate problemele... acolo simteam ca nu mai exista.
Pot sa zic chiar ca m-am intors alta, dupa cum mi-au spus si unele prietene...cred ca sunt mai optimista..mai altfel decat cea care eram acum 3 saptamani... Mi-am incarcat bateriile ...

Tot ce sper acum e sa nu mi se termine prea curand bateriile... si dezamagirea sa fie mai mare...sa nu cad iar in depresia in care eram acum ceva timp.

Acolo cel mai bine a fost ca nu ma cunostea nimeni, ca nu ma judeca nimeni pentru felul cum ma imbrac sau arat sau alte chestii de genul.... Aici e altfel... Sper doar sa nu ma las afectata de faptul ca aici e altfel si ca m-am intors de unde am plecat...

In rest, mi-a fost foarte dor de blogul meu si de blogurile voastre, de toti.. nu stiu... Am de recuperat destul de multe....si cred ca o sa incep imediat :P



Wish you were here - Mya ft Chenelle
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

Ciocolatika spunea...

bine ai revenit ;;)

CORA spunea...

Welcome back! Cam aceleasi lucruri le simt si eu cand ma intorc de undeva. Si cred ca realmente ceva se schimba in mine, in felul meu de a percepe lumea. Tocmai pentru ca imi imbogatesc orizonturile. Asa ca depresia e in trecut, traiasca prezentul!!!