TAKE ME AWAY TO A BETTER PLACE

vineri, 12 iunie 2009

- Ai sunat-o?

-Da... si ne-am intalnit azi.


- Si cum a fost?


- M-am simtit bine.. Nu stiu daca o sa tina, sau daca o sa mai fie la fel.. Sau chiar daca mai vreau.. ma simt dezamagita de viata, de oamenii pe care ii am alaturi, pana si de mine..


- ......... nu stiu ce sa iti zic..


- Cred ca de asta am vrut sa o vad, sa ma intorc in trecut, cand eram vesela, cand eram eu...


- Esti de mult in starea asta... si stii ca nimeni nu te poate ajuta decat doar tu.. Si acum tu alegi sa vezi partea goala a paharului..


- Da stiu... of..


- Tot timpul e of, dar de ce nu faci ceva? e frustrant pentru cei din jurul tau sa te vada asa.


- Tu ma vezi cum sunt.. dar unii nu ma vad.. sunt zilnic langa ei si nu ma vad, nu simt prin ceea ce trec. Si pentru mine e frustrant... De asta vreau sa ma intorc in trecut, sa am in preajma oamenii din trecut, sa am iar sentimentele acelea.. Intr-un fel sa ma simt ca atunci...


- Ca atunci nu are cum sa mai fie . Trebuie sa privesti in viitor... ce a fost a fost, oricat de mult ar durea.


- Da, asa e.. dar daca viitorul nu imi surade? Daca pe cer vad doar nori negri care se intrezaresc... si asteapta momentul potrivit sa apara? Ce fac? Vreau sa fug.


- Ok, alegerea ta... daca vrei sa mai treci prin ce ai trecut, e ok. Tu decizi.


- Nu stiu.. simt ca nu e alegerea mea, ca nu sunt eu cea care decide. E ciudat - mai devreme dansam.. acum.. ..


- Acum vorbesti cu mine, si te rascolesc ganduri si sentimente.


- Nu stiu cine sunt, cum sunt.. M-am pierdut.. intre cea care vorbeste acum cu tine, si iti expune toate gandurile ei.. si cea care dansa mai devreme si iti spunea "eu ma simt bine"..


-Ia-o ca pe o faza a adolescentei....o sa treaca. Nu-ti dai seama inca.


-Da, e adevarat... Nu-mi dau seama inca. .. Ma simt fara vlaga, lipsita de energie...


- Trebuie sa lupti, sa te simti bine. Pentru tine in primul rand. Invata sa ai incredere in tine.


- Nu stiu cum va fi.. ce voi face.. sau cum ma voi simti cand o sa pun capul pe perna... dar .... Va fi bine.








......... I`ll be right here waiting for you... to save me.....

4 comentarii:

Ciocolatika spunea...

o sa fie bine!

o sa reusesti !

eu am incredere in tine !...noi avem incredere in tine !

A.D spunea...

trist:|...dar trebuie sa stim sa trecem prin toate.o sa rasara si soarele,ai sa vezi:)

ktalinoo spunea...

faina melodia de la final:)

Lola. spunea...

si eu trec prin asta de multe ori.de prea multe ori chiar... :-<