TAKE ME AWAY TO A BETTER PLACE

sâmbătă, 22 mai 2010

Reguli sau regrete?




- Ce mult ne-am schimbat... Am crescut si totul pare altfel. Unde e libertatea pe care obisnuiam sa o avem? Respir aici un aer de la 5 ani, la fiecare pas se gaseste cate o amintire, este viata pretutindeni... E chiar inima unui copil uitat...
- Totul trece.. Si toate amintirile acestea le lasam in urma pentru a privi in viitor si a trai in prezent... Dar ele mereu vor fi acolo si mereu le vom avea orice s-ar intampla si oriunde am fi...

- Vreau sa retraiesc clipele acelea, sa ma simt vesela iar, sa zburd pe dealurile verzi ... Sa simt ca respir ! Sa simt ca traiesc !

- Hai sa le retraim atunci ! Dar crezi ca va fi la fel ca atunci cand eram copii? Ca atunci cand nu stiam ca lumea poate sa fie atat de rea, ca exista atatea minciuni si ipocrizie in jurul nostru? Cum sa fim noi copii cand daca cedezi pentru o clipa, totul ti se naruie ?

- Si nu va fi mai rau daca nu facem ce simtim? Daca ne inchidem in noi... Nu am fi intr-o zi ca niste roboti fara sentimente, fara trairi, fara amintiri? Cel mai cumplit lucru este sa te trezesti intr-o zi si sa nu ai pentru ce trai si sa iti dai seama ca nu ai facut nimic din ceea ce ai vrut sa faci, dar intr-un fel sau altul ai fost constrans sa nu o faci?

-Da, aici e vorba de regrete...Nu vreau sa ma trezesc intr-o zi cu o multime de regrete in spatele meu. Dar nici cu o sumedie de decizii proaste. Nu e mai usor sa traiesti sigur , chiar daca sunt atatea "reguli" pe care trebuie sa le respectam? Suntem in siguranta in acest mod.


- Niciodata nu vom fi in siguranta orice am face... Trebuie sa traim clipa, sa ne bucuram de ceea ce ne ofera viata in fiecare zi... Sa ne oprim pentru o clipa in toata nebunia aceasta care ne inconjoara si sa respiram, sa privim, sa luam o pauza...

- Da... Nu stiu ce m-as face fara tine. Ne completam - tu mai optimista, eu mai negativista poate sau doar realista.


Oare cum e mai bine ? Zi-mi tu. Ajuta-ma sa imi construiesc drumul prin viata, sa trec cu bine de fiecare incercare, sa traiesc. Ajuta-ma !

5 comentarii:

Mihai spunea...

mi-a plăcut enorm asta.

Mihai spunea...

nu e neapărat nevoie să mă pupi.

Ciocolatika spunea...

NU exista timp, nu exista decizii bune sau proaste ci suntem numai noi traindu-ne viata .
Nu conteaza ca ajungi sau nu intr-un loc ci conteaza cum ai ajuns acolo.
Nimic nu e mai bine sau mai rau, toate sunt, pentru ca fac parte din viata, din toate avem de invatat si ar trebui sa le acceptam asa cum sunt .

Sunt multe de spus, de aflat, de simtit .
Insa foarte important este sa ne golim mintea de griji, ganduri si sa traim cu sufletul .

Hălăţel spunea...

"Cel mai cumplit lucru este sa te trezesti intr-o zi si sa nu ai pentru ce trai si sa iti dai seama ca nu ai facut nimic din ceea ce ai vrut sa faci, dar intr-un fel sau altul ai fost constrans sa nu o faci? "
Poate ca e mai bine sa traim foarte multe sentimente,chiar daca nu toate sunt bune.Si poate ca e mai bine sa ni se intample tot felul de lucruri decat sa traim pentru nimic.

Maria spunea...

nu suntem perfecti,
si se pare ca avem o jumatate din noi care ne impinge inspre risc si cealalta jumatate care tinde spre precautie.
regrete raman doar daca lasam una din aceste laturi sa ne domine actiunile.
si apoi, nu depinde numai de noi ci si de cei din jurul nostru.
dar un soare mic ce straluceste in interior va eclipsa in ochii tuturor. :)
>:D<(asta e raspunsul la ultimul cuvant din postarea ta)